ozzysky

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av siv - 18 oktober 2011 13:12

Det här var bland det roligaste jag skådat på länge, skrivet av min vän o kollega på fb igår. Tusen tack Ulrika, du förgyllde min dag med ett härligt skratt och gör det fortfarande

Måste bara få dela med mig av detta, för jag håller med Ulrika till fullo vad det gäller dessa touchmobiler och T9.......jag kommer fortfarande inte helt överens med min......

.....---------------------------------------------------------------------------------------......

UH status: Ja då har man varit i Älvdalen 1 vecka och som vanligt glömt en massa viktiga saker. Den här gången blev gympaskorna och midjebältet till hundpromenaderna kvar:-( Är det någon som passerar Älvdalen och åker mot Lillhärdal, så hör gärna av er om sakerna får lifta. Jag behöver dom!!

Kommentarer

M: Jag åker förbi, men inte förrän på torsdag....

P: Pappa gör de på tisdag :)

UH: Bra då hör jag av mej om det är kvar då. Tack

UH: E tar med grekerna. Tack för hjälpen

UH  Grejorna mena jag. Jävla t9 el vad det heter


det följde förstås fler kommentarer, men de är rätt överflödiga, det här räcker så bra :-)

Ovido - Quiz & Flashcards