ozzysky

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Vackra ting !!

Av siv - 4 oktober 2012 19:40

Måste bara visa några alster som en väninna till mig har gjort, otroligt vackra saker tycker jag, och som jag för drygt ett år sen inte hade en aning om att hon gjorde.

Jag är imponerad av din kunnighet och ditt skapande, nu måste du ju se till att marknadsföra dig lite :-)))

Här kommer foton på lite smycken och fat/ljusbrickor  som Monika (Andersson) (fd Monika Johansson, alias "Monika på kiosken ;-) gjort, jättefina saker !!!!


Armband som Julia fick i födelsedagspresent idag, tusen tack fr Julia !

 


Halsband o örhängen

 

Väsk krok :-)

 

Halsband

 

             


Ljusbrickor / fat

                



 
 
Ingen bild

MoniCa Andersson

5 oktober 2012 20:08

Tack för sist!
Så jättekul att du gillar mina små verk! Glas är ett fantastiskt material och jag älskar verkligen att utforska det. Det blir en spännande höst!
Har kikat på dina bilder här. Jättefina! Här kan man också tala om att inte ha haft en aning vilka talanger ens väninna besitter.
Keep up the good work!
Kram,
Monica

 
Ingen bild

siv

7 oktober 2012 11:00

Tack själv, trevligt att prata lite gamla minnen :-)
Ser ju så här i efterhand att det var ju synd att det blev lite bråttom med att fota, annars skulle vi ju fixat lite snygga bakgrunder till dina verk, så hade dom kanske gjort sig ännu bättre, även om de gör sig otroligt bra själva :-)
Ja mina foton ja, det är ju mycket tur i dom ;-) Men jag har inte så mycket såna foton på den här sidan, mer på den andra bloggen, Mångs bilder .
Ha det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Skapa flashcards