ozzysky

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Är stolt ....

Av siv - 1 juli 2010 19:44

över att det blivit lite resultat iaf av träningen, vilket inte behöver betyda att det går lika bra sen när det gäller   


     


   mattes goding


  


Vi har också varit på en liten utflykt idag, till spångmyrholmen, där de tidigare brände häxor   , men alla var med hem igen. Vi följde med Pia o Felix, så bebisarna fick busa idag igen. Å springa i lortvatten, då är man inte rädd för vatten inte.......

Pia och Julia uppe där huggkubben är

   


Jag ocJulia  


  

 
 
Eve

Eve

1 juli 2010 19:57

så kul! :D

http://www.nattstad.se/eevee

 
Mårris

Mårris

1 juli 2010 21:27

Men va f*n!! Du är ju lika snygg som jag!!!:-)) Matte har "plågat" mej med kameran idag, så det kommer lite nya bilder ikväll;-)
Kommer ju gå galant i Stenstavik, det ser jag!

http://www.jaquilines.se

 
Ingen bild

Christina

1 juli 2010 22:01

Vilken snygging!!!!

 
Ozzy

Ozzy

2 juli 2010 10:36

Tack !! Det är mest matte som håller på med det där att man ska stå snyggt, själv springer jag hellre runt och kollar om det finns nåt gott att äta ;)

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anette och bonnie

2 juli 2010 21:01

Hej, du är ju nästan lika snygg som mig. Ska nog ge dej lite motstånd i Svenstavik:)
ps. att du går med på att stå så där fint. Det har inte min matte lyckats med än:)Hon tror att en månad ska räcka för att träna mig till det men vi får väl se vem som vinner...
Kramar från syrran "Bonnie" med matte

 
Helena

Helena

2 juli 2010 23:09

Ska verkligen bli spännade att få se bilder på både Bonnie och Ozzy från utställningen :-) För ni har väl med er fotograf?! Bilder gillar vi;-))

http://www.jaquilines.se

 
Tanja

Tanja

2 juli 2010 23:30

Han står jätte fint. Men som Helena skrev, en fotograf är ett måste. Vi älskar foto :-)
Bosse ska på ny utställning redan nu i juli. Kommer inte ihåg när men det framkommer väl. Tvååker först med Dogge nästa helg.
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ozzy

Ozzy

3 juli 2010 08:55

Bonnie, vad roligt det ska bli i Svenstavik att få ses, vi som missade en date i Ramundberget, klantigt.....:)
Klart vi ska ha med nån fotograf, så vi får till nåt syskonfoto.
blir spännande att höra hur det går för Bosse igen då först....!
// brorsan Ozzy

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

syster Svea

7 juli 2010 03:26

Vilken stilig kille, fårstår att du ligger i hårdträning!! Min matte har inte lyckats lika bra med min träning ännu!!
Kram syster Svea

 
Ozzy

Ozzy

7 juli 2010 09:37

hej Svea,
och tack :)
Min matte drar runt mig i kopplet o sen ska man stå stilla, ibland gör jag som hon vill och ibland inte, men det är klart man vill visa sig från sin bästa sida när det ska fotas ;) Sen kan jag ju inte göra så mycket åt att hon skvallrar om mina sämre här på bloggen ;D
Kram ozzy

http://ozzysky.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Ovido - Quiz & Flashcards