ozzysky

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av siv - 29 oktober 2012 20:25

Blir galen när jag sitter och kollar på soffar, divan och u-soffor, nästan alla är 330cm långa och det tar upp halva rummet :-(

Men har man fått nåt i huvudet så är det svårt att få det ur.....

Är inne på en massa siter och kollar, har bla hittat en som heter Trademax, med helt suveräna kampanj-priser, kolla på den här bara:




www.trademax.se/inomhus/vardagsrum/soffor/portugal-vanster-soffa


en liten sittpuff kanske också


www.trademax.se/inomhus/vardagsrum/fotpallar/puff-pax-svart-sittpuff


Himla snygg soffa tycker jag iaf, så jag tror jag struntar i att måtten var lite väl tilltagna för mitt vardagsrum och slår

till på den iaf. Får väl i värsta fall slänga ut lite andra möbler då och bara ha tv o soffa ;-)

Så får vi se om vi i framtiden ev slår ut väggen till andra rummet.

Dom har också en blogg kampanj just nu, där man kan få 500 i rabatt om man bloggar om en produkt, så vi får se hur turen är.

Ovido - Quiz & Flashcards