ozzysky

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av siv - 23 augusti 2012 21:14


 

http://ltz.se/nyheter/harjedalen/1.5017348-flicka-pakord-av-mc-avled-av-skadorna


Ja, man kan verkligen fråga sig varför? Vad menar han däruppe egentligen? Som sliter bort ett liv så häftigt ifrån oss, från sin familj, sin mamma o pappa o sin lillebror..........Man fattar verkligen inte vad som är meningen med det.

Vi har varit i Bulgarien en vecka och haft det varm o skönt och haft lite sommar, näst sista dagen där får vi besked om vad som hänt, man vet inte om man vill åka hem, samtidigt som man bara vill hem.

Det påverkar så många i en sån här liten by, i vår skola där flickan gick har vi ca 35 elever, alla känner alla, alla har nån koppling till alla nästan, det är så tragiskt och onödigt och fruktansvärt ...............

Tårarna trillar nerför kinden och man funderar o tänker och man kan inte i  sin vildaste fantasi föreställa sig  hur de närmaste har det.............



Emma, lilla fina ängel, dansa vidare där uppe bland molnen och håll ögonen på oss här nere, sänd ett tecken till dina nära ibland så de vet att du är hos dom fortfarande   


Alla tankar är hos familjen hela tiden, all styrka till dom i denna svåra stund!


Underbara lilla ängel, Emma K som Julia säger, hoppas du hittat din stjärna redan


Du jag vet en hemlighet
Det finns en stjärna man får ta ner
Det finns en stjärna som är din
Och vill du veta en sak till
När skeppen lägger ut från land
Och du ska långt långt bort nånstans
Ta den alltid med i din hand
Ta den alltid med överallt
Jag önskar dig allt vackert för du är
Det bästa som jag vet

Vad jag önskar att du får
Allt det där som du vill åt
Jag önskar seglen tar dig med
Till en oupptäckt planet
Ingenting av det här
Ingenting av det där
Jag önskar dig allt vackert för du är


Det bästa som jag vet


Följ med fjärilar och fåglar som du ser
Kasta allting som du inte vill ha med
När vägen går isär och floden blir ett hav
Låt din stjärna visa vilken väg du ska

Det bästa som jag vet

Skapa flashcards