ozzysky

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Och gissa vad !!!!

Av siv - 10 juni 2012 18:32

Men klantiga lilla jag, eller kanske ointresserade ? ja, då hade jag ju även missat sista anmälningsdatum till Alfta åxå..........Ja så kan det gå , alfta utställningen var ju en månad tidigare än den i Svenstavik, men eftersom

jag kommit på att jag skulle strunta i den, så var det ju inte heller så viktigt att kolla sista anmälningsdatum.....

förrän jag såg att jag hade "fel" domare i svenstavik :-/ ja ja

 
 
Ingen bild

Anette o Bonnie

27 juni 2012 10:30

Jag tappade också gaisten efter förra gången då det "bara" blev vg. Tänkte att hon ska nog få växa på sig lite. Kanske lite fel tänkt ändå, för hon fick ju bir, big 3 och cacib på utställningarna före (Sundsvalls internationella och matfors bhk) som unghund och vann över dom "vuxna" hundarna. Så nånstans måste det trots allt bero på domarnas tycke och smak. Men Siv, vi fixar det i Svenstavik:-) Blir kul att ses igen. Kramar.

 
Ingen bild

Siv

27 juni 2012 19:38

Men Anette........det blir ju inget svenstavik för oss, FEL DOMARE !!! Tråkigt, men men, jag kände inte för att åka till en domare som han fått

 
Ingen bild

sivq

27 juni 2012 19:42

...som han fått dåligt av på en inoff utställning på innan, och jag varit dålig på att kolla upp det där innan så missade jag ju anmälningsdatumet till alfta åxå.....:-( ja det blir fler tillfällen. Hade ju varit jätteroligt att ses igen! Vi kanske åker till Sundsvall i höst ist ;-) Nej, inget bestämt, jag o min fobi för vinterväglag, men man vet ju aldrig ....:-)
Kram

 
Ingen bild

Anette o Bonnie

29 juni 2012 11:07

Vad tråkigt. Hade hoppas få träffa brorsan där. Hade ingen aning om att den domaren dömt Ozzy dåligt. Det betyder dnog åligt för Bonnie också om vi har otur. Dom är ju så lika varandra. Ja, ja, bara att förbereda sig då :-(

 
Ingen bild

Siv

30 juni 2012 21:56

Nejdå, Anette, det är lugnt om hon har alla tänder, det var ju det han såg.....:-/// Annars vet jag inte om det var nåt speciellt, så gå nu inte och tro att hon ska få dålig kritik. Men jag hade ingen lust att åka 40 mil för en domare som jag vet varit noggrann med att kolla munnen, han lär ju göra det igen....:-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Skapa flashcards