ozzysky

Alla inlägg den 21 april 2012

Av siv - 21 april 2012 08:48

Inte så mycket att skriva om den utställningen egentligen, mer än att vi fick ett very good..........

Kallt och drygt var det, dom dömde ca 10 hundar i timmen pga att det var med en domaraspirant, jä--gt trist kände jag igår när man ställer o vädret inte är speciellt bra.....hade vädret varit bra och vi hade kunnat sitta på en stol och titta på hundar och tagit en kopp kaffe under tiden hade det varit skillnad. men men

Jaa jag hittar inte ens igen kritiklappen från igår, men han såg  iaf att det fattades en tand (!), och han kunde haft längre bröstkort, varit mer frimodig......Ozzy tyckte inte alls det var nåt roligt igår, men det berodde nog  på mig, vet inte vad det var. Domaren var en man och han hälsade inte ens på hunden innan han bara började känna o klämma och öppna munnen, så Ozzy ryggade och ville inte, jag tänker, kanske varit annorlunda om domaren hade hälsat på hunden först och klappat lite och pratat !? Ja inte vet jag....Ozzy hade iaf vackra ögon :-) kort hals hade han åxå kom jag på....

Nog om denna utställning, jag tycker iaf att jag sprungit till Ozzy ett bra steg :-)

 



Skapa flashcards