ozzysky

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av siv - 1 mars 2012 13:20

Var till optikern igår, eftersom jag tycker jag ser sämre ......OCH pratade även lite operation! Jag har ju varit inne på det i många år, men eftersom jag ligger högt i styrkorna på översynthet + brytningsfel, så har det ju inte gått, från början när operationerna började komma till sverige......men nu går det ju kanske......Åååå egentligen så skulle jag ju göra det handlöst, men så är det ju det finansiella också, hur f-n löser man det ?! För jag kan slå mig i backen på att min arbetsgivare ICKE godtar ett löneavdrag, som är ett möjligt alternativ....ja vi får se....

Är det nån som har erfarenhet av ögonoperation????

Oj visst ja, hos optikern hörde jag att det skällde till , undrar om dom har valp tänkte jag (dom har pointrar ) jomen visst hade dom det, en litdn svart blandning pointer - setter. Så söt o såååå liten, 4 månader! En lite tragisk historia bakom, ett par (seriösa antagligen, då de har jaktmeriterade hundar) hade att testa denna parning, sen blev det skilsmässa och jag vet inte om hundarna blev utplacerade eller riktigt hur det var, men dessa 8 valpar var hade tydligen fått dåligt med mat osv, nån som känner till dessa människor (optikern) ringer och frågar om de inte kan ta en av dem, vilket de gjorde......En liten solskens historia ändå kan :-) Ååå den var så söt! Man får hoppas att alla valparna fått egna härliga bra hem!

Ha en bra dag, och håll nu tummarna för att vi får lite mer snö o några minusgrader på det, så att vi kan åka skoter och skidor i nån månad till :-)))

Skapa flashcards