ozzysky

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Härligt

Av siv - 6 juli 2011 21:35

Härligt att ha semester såna här dagar, idag har det inte varit ett moln på himmeln, men vi var sena till badet. På eftermiddagen/kvällen fick även hundarna ett dopp, nu rusar Ozzy ut om man slänger i en pinne......tills det blir för djupt så man måste simma :-)

Kattungarna har åxå fått gå ut en sväng utan koppel, kommer ju inte ihåg hur man gjorde när man började ha ut dom........

Nu ska vi packa och åka på en  liten semestertripp till söderhamn och Skärså, så vi hoppas på fortsatt fint väder vid kusten!    

 
 
Tanja

Tanja

10 juli 2011 11:46

ser underbart ut. mina pojkar gillar inte bada. med Bosse vet jag inte eftersom jag inte har varit vid havet än med honom men dom andra 2 speciellt Kezo, han är en riktig primadonna. man kan ju bli våt om tassarna. Jag släppte själv ut mina "kattungar" (1 år gamla) för första gången på egen hand igår. Alla 4 har varit ute hela natten men inte lämnat tomten. Dom vuxna har jag inte sett röken av.

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Siv

11 juli 2011 09:33

Oj, har dina kattungar varit innekatter i ett helt år....?! Men jag har nog brukat släppt ut mina efter några veckor hemma tror jag, eller kanske nån månad då...ja det ger sig väl.Varken Sky eller Ozzy rusar i och badar så där självmant, men slänger man i pinnar till dom så är det inga större problem att springa och hämta, om det inte blir för djupt då vill säga :-) Huvudsaken att man kan få svalka dom lite när det är så varmt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Skapa flashcards