ozzysky

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av siv - 26 februari 2011 20:02

Idag kom Pia o Felix och hälsade på, oj vad kul att få busa lite med honom. Det är säkert typ 3 månader sedan Ozzy o Felix träffades sist, och då bor vi i samma by !!!! Tänk att det ska va så svårt att få det att passa ibland, va!? Helt otroligt. Men vi får väl tack Pia's förkylning för det, och hålla tummarna för att du kryar på dig nu, för egentligen skulle hon varit i Sveg på draghunds-SM och jobbat i sekretariatet hela dagen. Kanske ett ställe jag borde varit på också och studerat deras teknik !!!!!!

Trevligt var det iaf, med lite kaffegäst och få surra lite.

Har också passat på att rensa Julia's rum, en kväll när hon blev tillsagd att städa, blev hon så arg o sur och skrek : Åååå vad jag önskar att jag bara hade en säng i mitt rum .....så, sagt o gjort, när hon åkt till sin kompis satte jag igång att rensa, det mesta. Lämnade kvar lite böcker i bokhyllan och lite annat småjox, men annars blev det ganska rent, är rädd att det kommer ju att hamna där igen, en del av det iaf. Reaktionen blev faktiskt positiv, får se hur det blir när hon kommer på nåt hon ska ha :-)

Här, ett foto på 1-åringarna + stora killen

  

Ovido - Quiz & Flashcards