ozzysky

Alla inlägg den 15 november 2010

Av siv - 15 november 2010 20:46

Här har ju inte hänt mycket senaste tiden, jo jag har ju jobbat förstås. Och när det blir mer jobb så blir det ju mindre fritid. Tyvärr :-( Men så är det väl. Men hur som helst, jag och min syster har en tradition att baka/steka köttbullar till jul tillsammans + att vi brukar göra bailey's.  Och det är ju faktiskt inte länge kvar till jul, så idag gjorde vi ett köttbullsrace, lite tidigare än vi brukar och så skippade baileys'en och kokade "mormors kola" istället. Även systerdottern m söta lilla Alva var med och rullade bullar :-)  Skönt att ha nånting gjort iaf. Sen gissar jag att det kommer bli en hel del kvar ändå till sista minuten som det brukar.  Ska såklart göra den hemmagjorda mmmmmmmm goooooda baileys'en , men lite senare så man inte riskerar att den den blir dålig om den står för länge ( :-O nu tog man i :-)))

Vi har snö på vägarna och jag blev lite sugen på att sparka, så jag tog Sky med mig och åkte fram och hämtade Julia som varit på gympa, tror ni inte att dom hade varit ute och sandat en bit då, Aaaah vad arg man blir. Nä det är ju naturligtvis bra att dom sandar....men inte just när jag ska åka spark ;-)


    


vädret i Lillhärdal idag

Väder Lillhärdal

Presentation


Lite allt möjligt men mest om mina hundar

Senaste inläggen

Bloggar

Hund

Lite Blandat

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards