ozzysky

Alla inlägg under oktober 2010

Av siv - 1 oktober 2010 19:41

.....eller inte! Han är iaf ett tjyvaktigt svart matvrak alltid vakandes om det finns nåt ätbart inom räckhåll , eller nästan inom räckhåll......

Igår blev jag sugen på en härligt degig limpmacka med prickig korv, men hade inget bröd framme...ner i frysen och hämtade, mikrade lite lagom, la dom på bordet för att svalna , står vid diskbänken och diskar lite under tiden, sen, när jag ska göra mackorna då är där bara två fuktiga fläckar kvar på bordet,,,,,OCH JAG VET VEM DEN SKYLDIGA ÄR !!!! Byracka !! Idag stog jag och lagade mat vid spisen, brickan med kattens mat står på golvet vid mina fötter, plötsligt är det nån där och tar sig (försiktigt iofs) en liten smakbit, och det är INTE Vilse (katten) Och han fattar ju inte att han ska ge F__N i kattmaten..................Sky har nog aldrig rört kattmaten, kanske när han var valp, men sen har man aldrig behövt ställa undan den, det måste man nu, kan jag berätta.

Ha en trevlig helg alla!

          

Ovido - Quiz & Flashcards