ozzysky

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Livets passioner

Av siv - 23 oktober 2010 21:17

Ja det verkar som att Ozzy har hittat en ny passion här i livet, disktrasor !!!!

Nu ikväll hittade jag en en disktrasa bredvid honom på bädden, kom då på att jag tyckte det låtit nånting för en stund sen....

Han måste alltså hoppa upp på diskbänken................  

Häromdagen , närmare bestämt igår, letade jag disktrasan, hittade ingen så jag tog en ny. Senare på kvällen hittade jag igen den, på golvet i vardagsrummet, lite biten på ;-D avslöjad. 

Kvällens disktrasa är den tredje denna vecka!


  

 
 
Tanja

Tanja

24 oktober 2010 20:46

Ännu en gång bevisas det att våra pojkar är syskon. Jag funderar på att kolla upp om det finns möjlighet till mängdrabatt på ICA.
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Helena

24 oktober 2010 23:05

*fniss* Mårris käkar inte disktrasor!! Men å andra sidan så har vi ju inget kök att hämta dem i ;-)

 
Tanja

Tanja

25 oktober 2010 12:38

Om jag inte minns fel så har jag för mig att Mårris har varit och pillat på dom där disktrasorna förr. Iallafall en gång. Var nog i samma veva som han testade pistagenötter/skal. Jag säger inte att det var samma dag :-) Har jag inte rätt :-) ?
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Helena

25 oktober 2010 13:08

Just det, Tanja!! Tänk vad man glömmer fort;-)
Och tur är väl det!

 
Ingen bild

siv

25 oktober 2010 13:30

ha ha ja man kanske ska fråga om mängdrabatt :-)
Ja jag undrar om det är nån sorts trots ålder nu, 9 månader, han hoppade även upp på diskbänken (med framtassarna bara, inte hela hunden :-)och välte ur ett halvdrucket o'boy glas sen....:-( Så det är till att komma ihåg att inte lämna nåt framme.....

 
Tanja

Tanja

25 oktober 2010 20:31

Jag har en fiskmåshjärna egentligen men vissa saker lägger jag på minnet som t ex sådana saker som avslöjar att det inte bara är jag som har en hund som är ett monster :-)
Tur du förklarade att det inte var hela Ozzy som var uppe på diskbänken för då hade jag tappat hakan. Bosse har varit uppe på diskbänken med framtassarna ända sen den dagen han kom hit eftersom Kezo och Dogge lärde honom om var man fick rinnande vatten (från kranen)
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

siv

25 oktober 2010 22:18

HA HA HA HA, ja, tänkte det var bäst att skriva att det bara var framtassarna ;-))))) men man vet ju aldrig....nu ikväll var han på väg upp på köksbordet med samma tassar när vi var hemma hos min syster.................

 
Maja

Maja

26 oktober 2010 11:50

Vilken underbar bild med hunden i ljungen!!

http://www.aprilshasthund.se

 
Ingen bild

siv

26 oktober 2010 20:36

Tack så mycket, Maja! Min jägare hade gjort sig förtjänt av lite vila där, efter några rundor i fjällmarken :-)
Siv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Ovido - Quiz & Flashcards