ozzysky

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Ozzy 8 1/2 månad

Av siv - 13 oktober 2010 10:50

Oj vad fort tiden går,  man hinner ju inte med!

Kom bara på att jag ska lägga in lite vikt o längd, fast att det inte var "jämn" månad :-)

63 cm hög och 25,5 kg lätt

Även om jag tar den vikten med en nypa salt då jag var tvungen att byta batteri och väga på en äldre våg, då den nya också strejkade och nya batterierna inte verkade funka :-(

          

 
 
Tanja

Tanja

13 oktober 2010 21:34

han börjar bli stor pojken din. Han är nog snart ikapp Mårris och Bosse. Tack för att du uppdaterade vikt och längd efter min fasansfulla upptäckt idag hos veterinären :-)
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Siv

13 oktober 2010 22:23

Ja det trodde jag också, tills jag läste din "upptäckt"..;-)

 
Tanja

Tanja

14 oktober 2010 14:50

fast höjden är han jäkligt nära på. Idag mätte Bosse 65 cm. Det är bara 2 futtiga cm. Men jag vill inte att Bosse ska bli högre nu eftersom 66 är max så nu håller vi tummarna att det är slut på denna pärs
Kram

http://www.kezodouglas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Skapa flashcards