ozzysky

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Ledig = regn regn regn

Av siv - 24 september 2010 10:10

Får bara hoppas att vädret blir bättre för jag är ledig tre dar nu, jobbar en sen är jag ledig två igen. Så man kan ju alltid hoppas på nån solglimt.

Antar att dagen får spenderas inne mest, men det behövs kanske också......stor hög med tvätt, 5 par jeans som ska lagas till Julia, oputsade fönster och katt o hundar som springer ut o in och drar med sig gräs o löv utifrån.  Så det blir väl en svängom med dammsugaren med.

Inatt fick man upp och torka upp spyor efter Vilse, det var inte EN LITEN, utan flera stora............så idag blev det avmaskning. Funderar på att låta honom bli innekatt nu ;-) Nä faktiskt inte, han får så gärna vara ute och käka råttor och möss, men ibland tycker jag att man avmaskar hela tiden, att det inte går så länge emellan........

Nä fy, nu blir det dags att ta itu med tvätthögen tror jag, meeeen vi lägger in lite foton först :-))

När man inte kräks, så vill man ligga som en prins


(påJulias "sidenkudde")


och här på hennes prinsessklänning


 På prommis en dag som bjöd på bättre väder än idag... 


     

    

 
 
Ingen bild

Helena

24 september 2010 11:49

Ååå, det låter ungefär som min dag...fast jag har strålande sol, så måstena får vänta;-)
Underbar bild på finfina vovvarna!!

 
Ingen bild

siv

24 september 2010 19:51

Så orättvist med sol :-( Här har det inte varit uppehåll många minuter idag, men vi tog iaf en prom på 40 minuter.....och fredagskvällen har många nöjen, har precis rensat avloppet i köket, diskbänken.......YACK, vilken doft :-(((

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Skapa flashcards