ozzysky

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av siv - 13 augusti 2010 13:22

Ja, eftersom jag efterfrågat vissa uppgifter, som har lagts till i kommentarerna, så har jag själv försökt vara duktig och kollat upp killen i huset.

  

 

Vidjoels Ozzy Osbourne dryga 6 och en halv månad gammal:

Vikt 21,6 kg (blev samma två ggr i rad så det måste stämma;)

höjd 59,5cm (mätt m bokrygg, märke på vägg och tumstock     )


Skiljer ju inte så mycket egentligen.........till syskonen menar jag

------------------------------------------------------------------------------------


Var en sväng till stan (Östersund) igår, där det bl a stod piercing på agendan   , Jennie tog hål i näsan, svimmade bara NÄSTAN, fick lägga sig på golvet med benet högt ett tag, då passade jag på att fråga Julia om hon ville ta hål i öronen, vilket det har tjatats om av o till i några år,  MEN då blev svaret, jag vet inte om jag vågar..........(kan ha varit den tanken jag hade...  ) Mitt hjärta började banka när du frågade,  mamma. Lilla gumman !!!  Så vi gick till dörren bredvid piercingstället och tog en hamburgare och funderade, sen tuffade hon på sig och tog sina hål i öronen, medans hon klämde min hand rejält. Klämde också ut en liten tår, för liiiiiite ont gjorde det allt, trodde hon skulle springa därifrån när första hålet var gjort....men "håltagerskan" var van och fortsatte snabbt med andra hålet också. Även mamma fick en tår i ögat, inge blödig alls :)

Tänk ändå vilken lycka dessa smärtsamt gjorda hål i öronen kan göra

    

Vet inte hur många gånger jag hörde : Tänk att jag har tagit hål i öronen , under den 3 timmar långa bilresan hem  

Fick roligt samtal från Emelie också under dagen, som hade klarat körkortet HIPP HIPP HURRA  OCH STORT GRATTIS,  EMELIE    

Bra jobbat, ta're lugnt på vägarna nu framöver! 



Ovido - Quiz & Flashcards