ozzysky

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av siv - 24 juni 2010 09:02

Ja idag skiner från blå himmel, så kanske vi får en sommardag till ,  innan det utlovade regnet kommer tillbaka imorgon, midsommarafton.....Man kan ju hoppas att dom har fel, men inte om dom spår regn säkert.

Sa till Julia när hon kom ner, idag kan vi kanske åka till badstranden. Svar: jag vill inte..............WHAT !? Är det en unge på 8 år som inte vill åka o bada...? ja bada o bada, men iaf åka till stranden då........ja vi får se .

Igår fick jag iaf sorterat mina juldukar o gardiner som stått o tittat på mig , ja i ett  halvår (skäms) men nu så, två högar: "till nästa år "och "ut ur huset" !!!

Tog en lite längre prommis med hundarna, och åtminstonde Ozzy blev trött av intryck och värme............såg att han tappat en tand åxå, såg rätt svullen ut i tandköttet på båda sidor, så den andra åker väl åxå när som helst. Hittade tanden i saccosäcken. Tur för Ozzy att skit är mjukt o lättuggat, eftersom han det verkar vara det bästa han vet och ibland verkar det vara det enda han letar efter ute   .

Tror jag ska försöka få lite sol på mig idag, och så kanske man skulle ha gjort en cheesecake till imorgon, å nåt bröd kanske.....

   

Tidigare månad - Senare månad

vädret i Lillhärdal idag

Väder Lillhärdal

Presentation


Lite allt möjligt men mest om mina hundar

Senaste inläggen

Bloggar

Hund

Lite Blandat

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards